Zkontrolujte si doručené emaily. Novým zákazníkům zasíláme emailovou pozvánku s instrukcemi pro nastavení hesla.
28.8.2025 Výpadek služeb - optika
Vážení zákazníci,
omlouváme se za probíhající výpadek ve značné části naší sítě, příčinou je přerušená páteřní trasa ve Veselí nad Moravou. Škoda byla způsobena při provádění výkopových prací v ochranném pásmu našeho vedení s použitím těžké techniky. K incidentu došlo ve čtvrtek 10:08.
Máme k dispozici dvě nezávislé trasy, proto část služeb zůstává funkční a pracujeme na řešení výpadku - co nejdříve propojíme poškozená vlákna na zálohy, ale pokud jste výpadkem zasaženi, předpokládaná doba řešení bude nejméně v řádu hodin.
Aktualizace 23:47 - větší část sítě je již v provozu, pokračujeme postupně s opravami vláken dodávajících internet menšímu počtu zákazníků.
Aktualizace 2:08 - i v noci pokračujeme v práci. Problémy jsou ještě na sídlišti Lány a u cca stovky zákazníků s vlastním vláknem - zde oprava může trvat trochu déle. Předpokládáme, že do rána bude funkční většina služeb v bytových domech i firmách, opravy individálních vláken budeme dokončovat i zítra.
Aktualizace 11:00 - už nám zůstává oprava posledního domu - Chaloupky 583 - ten právě řešíme a obnovení služby předpokládáme mezi 14:00-15:00. Pokud náš internet využíváte na jiné adrese a cokoliv nefunguje, jak by mělo, ozvěte se nám.
S pozdravem
KAZA.cz s.r.o.
26.8.2025 Výpadek služeb - optika Chaloupky - opraveno
Vážení zákazníci,
omlouváme se za probíhající výpadek internetových služeb na optické síti v lokalitě Chaloupky. Došlo k poškození našeho vedení, problém je lokalizován a na odstranění závady pracujeme, obnovení provozu služeb předpokládáme mezi 19:00-22:00.
Děkujeme Vám za trpělivost, závada je odstraněna - v 19.49 bylo svařeno poslední vlákno.
30.6.2025 Sloučení dodavatelů - klienti PRIBIS.CZ převedeni do KAZA.cz
Dovolujeme si Vás informovat o převedení internetových přípojek sítě PRIBIS.CZ do sítě KAZA.cz. Od 1.7.2025 jsou internetové služby i jejich servis, fakturace a podpora zákazníků zajišťovány společností KAZA.cz s.r.o..
Technicky jsme připravili přechod služeb bez přerušení provozu, takže byste neměli zaregistrovat žádné potíže. Na přípravě jsme pracovali již v uplynulých měsících a postupně provedeme kompletní modernizaci nově začleněné části sítě. Pokud s Vaším připojením cokoliv nebude v pořádku, kontaktujte nás na telefonu 777 13 97 13.
Další fakturaci služeb provede KAZA.cz v běžných termínech, jak jste zvyklí - pokud máte předplacené služby na delší období, fakturu dostanete až po uplynutí předplacené doby. Nezapomeňte si prosím u platby změnit číslo účtu a variabilní symbol - obojí včas najdete na faktuře i v informačních e-mailech a sms.
Pokud se s námi budete potřebovat spojit, využijte prosím již uvedený telefon 777 13 97 13. Pro platby v hotovosti můžete využít pobočku ve Veselí nad Moravou (tř. Masarykova 143).
Těší nás, že jste s námi a věříme, že budete s našimi službami spokojeni.
S pozdravem KAZA.cz